نحوه افزودن امضا به ایمیل در Outlook 2010
تاريخ : چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, | 3:54 بعد از ظهر | نویسنده : محمد رجبی

 بدین منظور:

ابتدا Microsoft Outlook 2010 را اجرا نمایید.
بر روی دکمه آفیس، در بالا سمت چپ محیط برنامه کلیک نمایید و سپس بر روی دکمه Options کلیک کنید.
در پنجره Outlook Options، از قسمت سمت چپ، بر روی Mail کلیک نمایید.
حال (ترفندستان) بر روی دکمه Signatures کلیک کنید تا پنجره Signatures and Stationary باز شود.
در این پنجره امکان ساخت و اضافه کردن امضا به ایمیل‌‌های ارسالی خود را خواهید داشت.
با فشردن دکمه OK امضای شما ذخیره خواهد شد و از این پس به هنگام ارسال ایمیل در محیط برنامه، می‌توانید آن را به انتهای ایمیل خود اضافه کنید.

جهت اضافه نمودن امضا به ایمیل در نسخه‌های قدیمی‌تر Outlook از ترفند زیر استفاده کنید:
ایمیل‌های خود را امضا کنید!

 
سطح ترفند: متوسط
 
در صورت داشتن سوال و یا مشکل پیرامون این ترفند، می‌توانید آن را در انجمن‌های تخصصی ترفندستان مطرح کنید.
 
منبع ترفند: وب سایت ترفندستان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: